Mirlo Mirlo

2004 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Sunday 9 de February de 2014
Espinavell

Sortim d'Espinavell direcció cap a Coll Pregó, anem una mica més cap a l'esquerra del camí previst. Sortim a la carena amb un balcó immens, el Canigó als morros, a l'esquerra el Costabona i més enlla la zona d'Ulldeter. Seguim la carena cap a la dreta fins la pal indicador, cap a Fabert 4

Thursday 2 de May de 2013
Bastiments (1 de maig)

Ascensió al Bastiments des de l'estació de Vallter. matinal amb la companyia de l'Alfons, l'Albert, el Badia i el Marc.

Thursday 2 de May de 2013
Valle Blanche (Chamonix)

Algunes imatges de la estada d'alguns socis del club a la Chamonix el cap de setmana del 20 i 21 d'abril. Dissabte esquiada a la estació de Grands Montets, i diumenge el descens de la Valle Blanche.

Saturday 17 de December de 2011
Itinerari de la Doma

Ruta que ressegueix la carena que tanca el poble per la banda de ponent. Es coneix com la Serreta, segurament per la seva alçada modesta. Baixa fins a la vall d’en Planell i fa el retorn per una zona anomenada les Roques, un paratge de vinyes amb oliveres i avellaners que pot ser una mostra de c

Thursday 22 de September de 2011
Volta al Figaró
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1940 visitas

Iniciem la ruta a la carretera de Ribes, passem pel costat de la font de Ca l'Andreu i just abans d'on els cotxes s'incorporen a la C-17, seguim per un camí que remunta pel marge dret la riera de Vallcàrquera. Arribem a un punt que hi ha un pas per creuar la riera, sense travessar-la veurem més

Monday 12 de September de 2011
Sortida familiar al Montseny
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1957 visitas

Dissabte vam realitzar la sortida familiar al Montseny, els integrants vam ser 5. A les 10 érem al punt de trobada a la font de Passavets, vam esmorzar al costat de la font i vam tirar amunt cap al nostre primer objectiu, el Turó de l'Home. Algunes fotos trago d'aigua...i carena fins a Les Agudes

Sunday 7 de August de 2011
Salt de la Minyona

El punt d'inici de la ruta es entre el kilòmetre 6 i 7 de la ctra. N-141 D que va de Vic a Vilanova de Sau, hi ha una entrada a la dreta (direcció Vilanova de Sau) desprès del kilòmetres 6 i abans d'una corba, hi ha un indicador de la ruta dels ibers que ens porta a EL CASOL DE PUIGCASTELLET (F

Saturday 30 de July de 2011
Voltants de El Soler

Pasturada de 2 horetes i algu...segons el gps 3 i algu amb aturades incloses, i 14 km i mig. Agafo el camí que porta cap a la font de la formiga quan hi arribo segueixó recte, arribo a El Soler i tiro pel camí de l'esquerra, va faldejant la muntanya per sobre la ctra. de sant hilari a Osor, un

Saturday 14 de May de 2011
Sant Miquel de les Formigues

Des de Sant Hilari Sacalm ens acostem per la pista del Sobirà fins la casa de Can Calabres, inici de l'excursió. Baixem pel corriol (marca gr) itinerari indicat cap a la font de la formiga, al arribar a la pista seguim recte amunt, passem per Campla fins accedir al sender que pujar de la font del

Sunday 24 de April de 2011
Puig Rodó

Entrant al poble de l'Estany (venint de la C-25)a mà esquerra deixem el cotxe, trobem pals indicadors del Camí de Sant Jaume direcció Vic (esq..), i al Puig Rodó (esq.. i dreta), agafem de l'esquerra...direcció al Serrat de Senties, la resta del camí anem trobant pals indicadors i marques del

Saturday 23 de April de 2011
Ermita de Santa Bàrbara

Pujada a l'ermita de Santa Bàrbara des de el poble de Sant Feliu de Buixalleu, res un passeig per una ampla pista amb varietat de vegetació; alzinar surera, castanyers. A dalt ens em trobat boira, llastima perque te que tenir una bona vista del Montseny, Hostalric i fins al mar. El track pel g

Friday 22 de April de 2011
Font d´en Gurb

Sortim de Sant Hilari agafant el camí que va a la font del Pic, segueix cap a la font Vella i que ens acabar portant fins a la font d'en Gurb, la tornada la fem pel camí que ens porta a Sant Hilari pel carrer Petrintxó. Ens ha plogut una estoneta. El track pel gps: http://www.madteam.net/

Thursday 21 de April de 2011
Ruta Guilleries-Montseny: Ctra. GI-541 a Espinelves

Sortim de Sant Hilari en direcció al Pla de les Arenes (ctra. que va a Viladrau GI 541), despres del km 4 girem a la dreta (ctra. que va a Sant Sadurni d'Osormort), passat el km 3 de la mateixa ctra. GI 541 a l'esquerra hi ha es veu un petit tros per aparcar amb un sender i un pal indicador, aquí

Monday 11 de April de 2011
Aiguafreda de Dalt

Dissabte ens acostem al poble d'Aiguafreda per fer una passejada, agafem el dinar, així anem més tranquils, no cal corre...que durant la setmana ja anem prou estressats. Ruta extreta d'aquí: http://www.aiguafreda.cat/turisme-i-natura/rutes-d-interes/descobrim-aiguafreda-dedalt-i-els-entorn

Tuesday 5 de April de 2011
Volta a l´embassament de Sant Llorenç de Mongai

Situats al Càmping la Noguera, fem aquesta volta a l'embassament de Sant Llorenç de Montgai en un dia de calor. Com que es circular es pot anar en una direcció o altra, sortim del càmping a estones pel costat de la carretera (direcció Sant Llorenç de Montgai/Camarasa), i altres per asfalt