Mirlo Mirlo
Estas en » » Archivo de Relatos » August 2009 » Goteres 925 M (sant Hilari Sacalm)
Thursday 13 de August de 2009, 13:49:56
Goteres 925 m (Sant Hilari SAcalm)
Tipo de Entrada: RELATO | 1309 visitas

Original cim rodejat de boscos de alzines, pins i castanyers, acces facil per camí-pista, l'acces final amb esbarzers.

Catxis la mar salada, grrrrñññññ, ja era hora...10 dies aquí i sense fer absolutament res, excepte de cangur de les "terribles criatures"

Ahir la tarda per fí vam sortir a "passejar"...per mi, per altres, vaja ***** d'excursió que si pintxos, que si bitxos, que que llarga...no res que superi l'estres dels dies de cangur, l'alegria de la casa...rondinar per tot.

Ja eren les 7 de la tarda quan ens vam acostar amb el cotxe (per la pista del sobirà) fins a un punt aprop de l'ermita del Pedró.

El camí discorre planer entre boscos d'alzines, i castanyers fins a la casa Campdelarit on tenim una visual vista ample de Sant Hilari i tot el Montseny.

Campdelarit

El corriol segueix passant per sota de l'ermita del Pedró, la vegetació es canviant, igual ens trobem pins, com castanyers o alzines, fa una tarda magnifica i una temperatura "al punt".

El camí

El camí fressat ens fa desviar-nos a l'esquerra (a la dreta aniriem cap a les Roques del Rei), camí que seguim sense cap dificultat (tolls d'aigua de les ultimes pluges) fins que seguir un sender-corriol cap a la dreta en lleugera pujada.

Esbarzers, matolls i branques ens acompanyant...no hi passar molta gent per aquí...aiiii m'estic punxant, quin camí de *****...es la tonica general, apart d'algun que altra ocellet que ens acompanyar amb el seu pio-pio, i la peque ni "mu".

La peque

Es per aquí aixó, esta aquí mateix...coi quin cim més original, una pilona de ciment, amb escalons, i una barana i un punt geodesic dins es el cim de Goteras o Goteres (com diu l'icc), alçada 925 m.

L'acces al cim

La veritat es que vista poca, les cupules dels arbres ho tapen tot, bé original sino, desfem el camí per tornar al punt d'origen ja fosc, només ens quedar una bona dutxa i a sopar.

La posta del sol des de el cim

Punt d'inici: Pista del Sobirà (Sant Hilari Sacalm)