Mirlo Mirlo

2004 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Sunday 24 de April de 2011
Puig Rodó

Entrant al poble de l'Estany (venint de la C-25)a mà esquerra deixem el cotxe, trobem pals indicadors del Camí de Sant Jaume direcció Vic (esq..), i al Puig Rodó (esq.. i dreta), agafem de l'esquerra...direcció al Serrat de Senties, la resta del camí anem trobant pals indicadors i marques del

Saturday 23 de April de 2011
Ermita de Santa Bàrbara

Pujada a l'ermita de Santa Bàrbara des de el poble de Sant Feliu de Buixalleu, res un passeig per una ampla pista amb varietat de vegetació; alzinar surera, castanyers. A dalt ens em trobat boira, llastima perque te que tenir una bona vista del Montseny, Hostalric i fins al mar. El track pel g

Friday 22 de April de 2011
Font d´en Gurb

Sortim de Sant Hilari agafant el camí que va a la font del Pic, segueix cap a la font Vella i que ens acabar portant fins a la font d'en Gurb, la tornada la fem pel camí que ens porta a Sant Hilari pel carrer Petrintxó. Ens ha plogut una estoneta. El track pel gps: http://www.madteam.net/

Thursday 21 de April de 2011
Ruta Guilleries-Montseny: Ctra. GI-541 a Espinelves

Sortim de Sant Hilari en direcció al Pla de les Arenes (ctra. que va a Viladrau GI 541), despres del km 4 girem a la dreta (ctra. que va a Sant Sadurni d'Osormort), passat el km 3 de la mateixa ctra. GI 541 a l'esquerra hi ha es veu un petit tros per aparcar amb un sender i un pal indicador, aquí

Monday 11 de April de 2011
Aiguafreda de Dalt

Dissabte ens acostem al poble d'Aiguafreda per fer una passejada, agafem el dinar, així anem més tranquils, no cal corre...que durant la setmana ja anem prou estressats. Ruta extreta d'aquí: http://www.aiguafreda.cat/turisme-i-natura/rutes-d-interes/descobrim-aiguafreda-dedalt-i-els-entorn

Tuesday 5 de April de 2011
Volta a l´embassament de Sant Llorenç de Mongai

Situats al Càmping la Noguera, fem aquesta volta a l'embassament de Sant Llorenç de Montgai en un dia de calor. Com que es circular es pot anar en una direcció o altra, sortim del càmping a estones pel costat de la carretera (direcció Sant Llorenç de Montgai/Camarasa), i altres per asfalt