Mirlo Mirlo
Estas en Archivo de Relatos March 2009 Queralbs - Núria (pel Camí Vell)
Sunday 29 de March de 2009, 15:13:21
Queralbs - Núria (pel camí vell)
Tipo de Entrada: RELATO | 2 Comentarios | 2159 visitas

Dissabte al matí (6 de setembre 2008), quedo a les 6.30 h a Queralbs amb el Martí i la Rosa, e iniciem la pujada pel camí vell amb intenció de fer el Puigmal.

Les previsions durant la setmana anuncien pluja, de fet a les 6.30 del matí cauen quatre gotes ara que el cel esta estrellat i potser tenim sort.

El camí es evident i sense cap mena de dificultat en 2 hores 30′ ens plantem a Núria.

Anem al bar a fer un cafeto i des de dins veiem caure quatre bolbes (aigua neu) pero para enseguida.

Ens posem les piles i començem a tirar cap amunt, en un no res comença a ploure, ara una miqueta més, ens posem la jaqueta i seguim, portem hora i mitja i per dalt ja tenim la boira, esta clar que si seguim la remullada sera “consistent”. Ens creuem amb una colla que baixant, diuen que no han arribat a dalt per la boira i per la pluja, o sigui que…decidim donar mitja volta.

Arribem un altra cop a Núria i deixar de ploura, ens plantegem agafa el cremallera, o anar a Coma de Vaca, pero tal com veiem el panorama i encara amb les piles carregades, decidim tornar a baixar pel mateix camí.

De fet durant la baixada l’aigua ens acompanyara diverses estones. Acabem a les 3 i mitja de tarda tot fent un entrepa al bar de Queralbs.